Wednesday, August 16, 2017


Image may contain: one or more people and closeup
Meta

"Ko promasi ljubav, promasio je zivot". Kazes mi da te ova Mesina recenica prati, da ti je najveci strah. Verujem ti, osecam. Mladja si od mene, zivis drugaciju svakodnevicu. Decenija koja nas deli, sada je bitna, u njoj svesno resavas mnoge stvari, glavne smernice sopstvenog zivota odredjujes. To je decenija najvecih odluka. Prosla sam kroz nju, odluke donela, ucinila sta sam mislila i osecala da je za mene ispravno. Ne znam da li sam pogodila. Kako se to zna? Nije realno, merljivo saznanje. Menjas se, menja se onaj koga volis, menja se sta ti je bitno, sta te cini srecnom, menja se nacin razmisljanja, potrebe, zelje. Menja se i tvoj osecaj da li si srecna ili nisi, da li si zadovoljna dobijenim ili ne, iz dana u dan promena. Potraga za ljubavlju je uznemiravajuca, od kada postanemo svesni svojih osecanja. Ko ne pronadje mir u sebi, ko u drugom bicu trazi smisao svog postojanja i veze svu svoju srecu za nesto izvan sebe, taj je promasio. To sam htela da ti kazem, a nisam. Bila je guzva, stolovi uznemiravajuce nestabilni, case oko nas se lomile a nase vise puta obarale, par za susednim stolim neprijatno cutao i svedocio razgovoru koji smo vodile. Valjda ti zbog svega toga nisam rekla da se ne bojis ljubavi, zivota, odluka koje te cekaju. Svu lepotu, radost, zelju za znanjem, hrabrost da probas novo - vec imas, u tebi je. Sta god da radis, gde god da te put odvede, ti se pomeras sa blagom koje nosis u sebi. Ne mozes da promasis. Nema jasne, jedinstvene mete koju gadjas. Ni da pogodis, ni da promasis.

No comments:

Post a Comment